http://www.rv.gov.ua

http://www.rv.gov.ua

http://teplo.gov.ua/

http://www.rv.gov.ua/

http://www.rv.gov.ua/

http://saee.gov.ua/uk/programs/map

http://egov.inf.ua/

http://www.irp.rv.ua/

http://zarrda.gov.ua

http://www.spfu.gov.ua/ua/rent-obj/spf-rent-facilities.html

http://www.uamap.org.ua

https://changeonelife.ua/videopassport

http://www.msp.gov.ua/

http://rivne.travel/

https://www.legalaid.gov.ua/

http://rivne.travel/

http://zarrda.gov.ua/?page_id=7468

http://zarrda.gov.ua/?page_id=7468

http://zarrda.gov.ua/?page_id=14374

http://zarrda.gov.ua/?page_id=14374

Власники нерухомого майна Рівненщини сплатили понад 95 млн. гривень

Впродовж 10 місяці 2020 року до місцевих бюджетів  Рівненщини надійшло понад 95,3 млн. грн. податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. За словами начальника ГУ ДПС у Рівненській області Віталія Чуя, зазначена сума перевищує надходжень аналогічного періоду минулого року на 11,9 млн. гривень.

Понад 61 відсоток із загальних надходжень податку на нерухомість, або майже 58,5 млн. грн., сплатили юридичні особи. Решта – 36,8 млн.грн. – це внесок від громадян.

Найбільші суми надходжень податку на нерухоме майно отримали територіальні громади міста Рівне – 33,3 млн. грн., Рівненського району – 8,3 млн. грн.,  Костопільського району –8,2 млн. гривень.

Керівник податкової служби області додає, що податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – один із основних платежів, який наповнює місцеві скарбниці, оскільки спрямовується до них в повному обсязі. Сплачують його власники житлової та нежитлової нерухомості – юридичні та фізичні особи. Наразі повідомлення – рішення про суму нарахованого податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, надіслані усім власникам «понаднормових» квадратних метрів житлової площі. Відтак, упродовж 60 календарних днів, з дня отримання таких повідомлень, ці платники зобов’язані перерахувати суму податку на зазначені у повідомленні реквізити. Якщо ж повідомлення-рішення з якихось причин не надійшло, то необхідно звертатися до Центрів обслуговування платників за місцем податкової адреси.

Як бути з підписанням податкової звітності в е-вигляді у разі відсутності керівника чи бухгалтера

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу України та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 шляхом надсилання будь-якого електронного документа, який надійшов у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг і прийнятий вперше контролюючим органом.

Відповідно до п. 2 розд. ІІ Порядку №557 автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки, керуючись Порядком № 557, а також Договором (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами).

Створення електронного документа завершується накладанням на нього кваліфікованого електронного підпису підписувача (підписувачів) та печатки (за наявності).

Згідно із абзацом другим п. п. 48.5.1 п. 48.5 ст. 48 ПКУ достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність накладеного на електронний документ кваліфікованого електронного підпису чи печатки платника податку.

Для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, автор повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому перебуває автор, шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису (далі – Повідомлення) в електронному вигляді за формою згідно з додатком 2 до Порядку №557.

Пунктом 4 розд. ІІІ Порядку №557 передбачено, що до Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів. На сформоване Повідомлення першими накладаються кваліфіковані електронні підписи усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – кваліфікований електронний підпис керівника і останньою – печатка (за наявності).

Перша квитанція, що формується за результатами зазначеної в п. 7 розд. II Порядку №557 автоматизованої перевірки Повідомлення, надсилається автору протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня. Друга квитанція формується автоматично та є підтвердженням про прийняття або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі Повідомлення.

Враховуючи вищезазначене, у разі тимчасової відсутності (відпустка, лікарняний) головного бухгалтера на сформовану податкову звітність в електронному вигляді накладаються кваліфікований електронний підпис керівника (директора) та печатка (за наявності). При тимчасовій відсутності (відпустка, лікарняний) директора (керівника) на сформовану податкову звітність в електронному вигляді накладаються кваліфіковані електронні підписи посадових осіб, яким делеговано право підпису, шляхом направлення Повідомлення, яке прийняте контролюючим органом, у такому порядку: – першим – головного бухгалтера; – другим – особи, зазначеної у Повідомленні з типом підпису «Директор»; – третім – печатка (за наявності).

Головне управління ДПС у Рівненській області