http://www.rv.gov.ua

http://www.rv.gov.ua

http://teplo.gov.ua/

http://www.rv.gov.ua/

http://www.rv.gov.ua/

http://saee.gov.ua/uk/programs/map

http://egov.inf.ua/

http://www.irp.rv.ua/

http://zarrda.gov.ua

http://www.spfu.gov.ua/ua/rent-obj/spf-rent-facilities.html

http://www.uamap.org.ua

https://changeonelife.ua/videopassport

http://www.msp.gov.ua/

http://rivne.travel/

http://pravo.minjust.gov.ua/

http://rivne.travel/

http://zarrda.gov.ua/?page_id=7468

У містах і селах Рівненщини продовжують відновлювати розбиті дороги

23 вулиці Рівненщини вже з оновленим дорожним покриттям. Ще у трьох десятках населених пунктах області тривають капітальні ремонти.
Як розповів начальник управління дорожнього господарства при департаменті будівництва та архітектури Рівненської ОДА Віталій Кардаш, роботи в області йдуть за графіком і пришвидшуються щодня.
Усього ж до кінця року планують відремонтувати майже сотню місцевих доріг.
«На цьому тижні розпочнемо ремонт ще на 25-ти об’єктах, де тривають підготовчі роботи. Також буквально сьогодні департамент підписав договори на 9 доріг у Радивилівському, Здолбунівському районах та Березному».
Він нагадав, що цьогоріч для Рівненщини на дороги передбачили 281 мільйон гривень. Кожному району розподілили гроші рівномірно відповідно до протяжності дорожнього полотна. І там, де райони спрацювали оперативніше, роботи вже на фініші. Це, зокрема, Костопільский, Радивилівський, Рівненський, Сарненський, Володимирецький, Дубровицький та Здолбунівський райони.

«На сьогодні в області працює 22 будівельні організації. І не лише рівненські. Маємо підрядників з Києва, Житомира, Хмельницького та Львова. Якщо місяць тому відсоток використання коштів складав лише 17%, сьогодні вийшли на 48% передбаченої субвенції. Наголошую, передусім нас цікавить якість виконання робіт. Завершені роботи ми ретельно перевіряємо і аналізуємо».

Так, згідно нових вимог, новозбудовані дороги повинні прослужити щонайменше 10 років. Якщо асфальт зіпсується раніше, підрядники виправлятимуть недоліки власним коштом.

«Більшість цих доріг збудовані декілька десятиліть тому і жодного разу не оновлювалися. Тому Рівненська ОДА вирішила зробити акцент на капітальному ремонті, аби кожен рік ремонтувати нові вулиці, а не повертатися до них після ямкових ремонтів», – відзначив голова Рівненської ОДА Олексій Муляренко.