http://www.rv.gov.ua

http://www.rv.gov.ua

http://teplo.gov.ua/

http://www.rv.gov.ua/

http://www.rv.gov.ua/

http://saee.gov.ua/uk/programs/map

http://egov.inf.ua/

http://www.irp.rv.ua/

http://zarrda.gov.ua

http://www.spfu.gov.ua/ua/rent-obj/spf-rent-facilities.html

http://www.uamap.org.ua

https://changeonelife.ua/videopassport

http://www.msp.gov.ua/

http://rivne.travel/

http://pravo.minjust.gov.ua/

http://rivne.travel/

http://zarrda.gov.ua/?page_id=7468

Пенсія в “одне відвідування”

Пенсійний фонд України постійно працює над підвищенням якості обслуговування громадян та вдосконаленням системи надання пенсійних послуг.
Черговим кроком стало розширення переліку дистанційних послуг, які надаються засобами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, а саме запровадження нової моделі звернення за призначенням пенсії за принципом “одне відвідування”. Послуга “одне відвідування” передбачає подання документів для призначення пенсії виключно в електронному вигляді через вебпортал зі зверненням до сервісного центру лише для отриманням пенсійного посвідчення.
Для того, щоб призначити пенсію через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, потрібно:
• авторизуватись в особистому кабінеті на вебпорталі https://portal.pfu.gov.ua за допомогою електронного цифрового підпису, який можна отримати в сертифікованих центрах виготовлення електронних ключів;
• у розділі особистого кабінету “Заява на призначення пенсії” завантажити весь пакет необхідних для призначення пенсії документів у сканованому вигляді. Слід зазначити, що система надає підказки, які документи потрібно завантажити обов’язково, у яких форматах та яку інформацію необхідно зазначити обов’язково;
• підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми “Звернення”;
У разі якщо до заяви подані не всі необхідні документи, система повідомить заявника у обраний ним спосіб, а саме: шляхом направлення СМС-повідомлення або на зазначену електронну адресу.
Заявнику, що надіслав документи, будуть надходити повідомлення про прийняття цих документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію. Також, стан обробки свого звернення заявник має можливість переглянути у власному кабінеті на вебпорталі. Після прийняття рішення про призначення пенсії – повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення
Послуга в “одне відвідування” – це лише одне відвідування установи для того, аби отримати пенсійне посвідчення.
Хочу зазначити, що на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює низка інших сервісів для пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників.
Це, зокрема:
• налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії, сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);
• отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із реєстру застрахованих осіб, довідка про розмір пенсії);
• отримання застрахованими особами через особистий кабінет інформації про страховий стаж та щомісячні відрахування єдиного соціального внеску роботодавцем;
• кабінет страхувальника, через який можна отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні «Довідки про трудовий та страховий стаж» працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном 3-01-41.

Начальник Зарічненського відділу
обслуговування громадян (сервісний центр) П.Касянчик